POCZTA POLSKA WSPIERA POLSKIE INNOWACYJNE FIRMY, KTÓRE OFERUJĄ ROZWIĄZANIA W OBSZARZE USŁUG ŁAŃCUCHA E-COMMERCE

Opublikowane: 09/05/2017


W ramach programu Synergia Poczta Polska nawiązała współpracę z firmą Packhelp. Internetowa platforma do zamawiania opakowań z nadrukiem wprowadza opcję dostawy kurierem Poczty Polskiej. Z okazji startu usługi klienci mogą do 28 maja skorzystać z darmowej wysyłki. 

Packhelp jest internetową platformą do samodzielnego projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem, w małych nakładach. Minimalne zamówienie to 30 sztuk pudełek, a czas produkcji wynosi 14 dni. Spółka działa na polskim rynku od kwietnia 2016 pod marką zapakuj.to. Dotychczas z jej oferty skorzystało ponad 500 klientów, w tym cdp.pl, EA Games, Mustache.pl, Nivea, Prosto, Showroom.pl, Ubisoft i Uber. Od marca 2017 oferta Packhelp dostępna jest w całej Unii Europejskiej. 

Nowa forma dostawy pudełek oferowana przez Packhelp to usługa Pocztex Ekspres 24, realizowana przez Pocztę Polską. Klienci, którzy skorzystają z tej opcji, otrzymają swoje zamówienia w następnym dniu roboczym po ich nadaniu – czyli w ciągu 1-2 dni roboczych po zakończeniu produkcji pudełek.

Opcja wysyłki kurierem Poczty Polskiej jest dostępna dla zamówień z adresem dostawy na terenie Polski. Z okazji jej uruchomienia klienci Packhelp mogą skorzystać z promocyjnej darmowej wysyłki, niezależnie od nakładu zamówienia. Promocja obowiązuje na dowolną liczbę zamówień złożonych do 28.05.2017. By z niej skorzystać, należy przy składaniu zamówienia podać kod „POCZTAPOLSKA”.

– Wprowadzenie opcji dostawy kurierem Poczty Polskiej to kolejne ułatwienie dla naszych klientów. Dzięki temu możemy zaoferować każdemu wybór najszybszej i najbardziej wygodnej wysyłki samodzielnie zaprojektowanych opakowań. Obsługa logistyczna zamówień o pierwszy etap współpracy Packhelp z Pocztą Polską, wkrótce będziemy mogli zaoferować naszym klientom także inne, przygotowane wspólnie, rozwiązania – mówi Konrad Kwiatkowski, Marketing Manager Packhelp.

– Wspieramy polskie innowacyjne firmy, które oferują rozwiązania w obszarze  usług łańcucha e-commerce. Packhelp, z ofertą samodzielnie projektowanych pudełek z nadrukiem, jest rozwiązaniem, które z pewnością zainteresuje naszych klientów i wzbogaci ofertę Poczty Polskiej – komentuje Michał Mierzejewski - Zastępca Dyrektora ds. Usług KEP i eCommerce Poczty Polskiej.

Zapraszamy klientów Poczty Polskiej do korzystania z promocji.