MASZ PROBLEM Z KOMPUTEREM? PRZYJDŹ NA POCZTĘ POLSKĄ.

Opublikowane: 25/04/2016


W ramach Programu Synergia, wspólnie z iMe, uruchomiliśmy produkt będący pierwszym w Polsce narzędziem osobistego wsparcia informatycznego.

Usługa iMe umożliwia zdalny dostęp do konsultantów IT. Wsparcie możliwe jest w dwóch formach: użytkownik łączy się za pomocą telefonu komórkowego z inżynierem iMe, który krok po kroku udziela instrukcji, bądź inżynier iMe za pomocą IP łączy się z urządzeniem, by naprawić problem. Produkt jest idealny dla osób starszych oraz wykluczonych cyfrowo. Należy jednak podkreślić, że skorzystać z niego mogą wszyscy użytkownicy komputera  przy takich czynnościach, jak usunięcie złośliwego oprogramowania, odzyskanie dokumentów czy formatowanie danych.

Wraz z Pocztą Polską iMe zapewnia dostęp do specjalistów w trybie 24/7/365, dbając o stan komputerów i oprogramowania. W ramach Programu Synergia, iMe dostępne jest obecnie w ponad 800 placówkach Poczty Polskiej w formie zdrapek, które upoważniają do skorzystania ze wsparcia informatycznego. Produkt dostępny jest w dwóch pakietach : iMe19 (jednorazowa pomoc zdalna) oraz iMe35 (trzykrotna pomoc zdalna).